Home / Berita / ayah tak suka anak perempuan..kami selalu jadi tempat baran ayah berbanding anak lelaki tunggal

ayah tak suka anak perempuan..kami selalu jadi tempat baran ayah berbanding anak lelaki tunggal

Salam kpada smua krt..tlong hide kn profil sye..
Sye nk crita kisah
silam sye..sye ade mak ayh wktu tu drg mmg bhgia sgt2..msa tu ayh krja
pengawal biasa..sembhyng bersma ktwa bersma..tp bila mak tau ayh bwa
prempuan tdur dkt dlm pos pengawal tmpt dia brkrja tu strt dr ctu drg
tdak brtgur..ayh sye dpt pnggln dr kem tentera yg dia dpt msuk
askar..mmg mak sye gmbira msa tu..

tp drg msih x bertegur..prgai ayh sye
mula berubah dia kerap pkul sye dgn kakak sye..kmi dua2 adik brdik
prempuan..dia pnh pkul sye pkai tali pinggang askar yg tebal tu smpai
biru bdan sye..dia lestik mulut sye smpai berdarah dia cubit paha sye
smpai biru..pas2 bila dpt tau mak mngndung ank laki gembira nya ayh
sye..lahir je adik lelaki sye tu ayh sye syg btul dgn dia ..

tp bila ayh
sruh sye jga adik sye yg lelaki tu klu ada luka ckit dkt bdan ke mmg kna
pkul truk..sye tgk ayh sye ni mcm x bleh trima ank prempuan hdir dlm
kluarga dia..dia syg kn ank laki dr ank prempuan..apa yg sye mntak bli
mcm2 alasan dia bg..klu yg adik lelaki sye yg mntak msti d blikan..strt
dr ctu mak dgn ayh sye bhgia blek smbhyng sme2..tp bila adik lelaki sye
tu da berumur 4thun mak sye pun mngdung lg adk bongsu perempuan..x tau
nk apa ayh sye curang dgn mak sye..mak mertua dia simpan pompuan tu kt
uma dia..ayh sye stiap mmgu bwa adik laki je tu bwa blek p kmpung..

adik
sye tu tau yg ayh sye ade pmpuan lain tp mse tu dia x nk ckp apa2 dia
pndai tutup rhsia..mak sye dpt tau dia nmpk ayh sye jln g bazar dgn mak
mertua dgn pompuan tu pun ade skli..mse tu pun kmi smua nmpk smpai adik
sye ckp dkt mak sye..mak tu ayh dgn bini baru dia..mak sye pun tya dgn
ayh sye tu..spe prempuan ni..mak mertua menyampuk dia ckp ni la madu
mu..skit nye hati mak sye msa tu mak mertua dia ckp mcm tu..kmi adik
brdik mulai benci dgn ayh..

ayh smpai smggu skli bru pulang kerumah..tu
pun blek mndi tukar bju trus kluar..kdng2 mntak dgn mak duit mak sye da
la x brkje dia nk mntak duit..dia tumbuk mak sye pas2 dia blah bgtu
je..pas2 sbulan ayh x blek2 mak sruh sye jual kuih pg2 d psar..sye kn
mse tu skola ptg..jd pg tu smpat sye tlong mak sye jualkn kuih pg2 kdng2
untung 10rm 20rm..tu la buat blnja skola tu la jgk buat bli lauk utk
mkn mlm..mlm nya tu sye partime krja d kedai mkn.

.utk mncri sesuap nsi
tlong mak..smpai kt skola sye x ckup tdur..tiba2 ayh dtg ruma dia dpt
tau mak jual kuih dia mntak duit dgn mak..mak ckp duit x de ni utk blnja
skola..ayh sye mrh kt mak sye dia pijak mak sye kt ats katil tu smpai
ptah katil tu..mse tu ayh sye pkai ksut but askar tu..

dia bongkar smua
almari cri duit..da dpt duit dia koyakkn smua bju2 mak sye kt dlm
almari..ya allah mmg sye x bleh bantu mak sye masa tu..mak pun merayu
jgn ambil duit tu..ayh sye tumbuk mata mak sye smpai biru..mmg keruh
hati tgk mak d buat mcm tu..smpai sye pun kena pijak ole ayh sye ..mmg
kejam..mak sye x than dgn prgai dia mak mntak crai..ayh pun craikan
mak..alasan mak ayh ada prempuan lain dan kerap pkul mak..ayh sye punya
alasan dia jd bgtu sbb mak sye x suka dgn mak mertua dia..bila ayh sye
nk bwa mak sye p ruma mak mertua msti ade je alsan mak sye bg..

sye pun x
tau la btul ke alasan ayh sye mcm tu..sbb sye sndri x prnh dgr yg dia
mau bwa mak sye p ruma mertua ..mcm mna dia nk bwa ayh sye sndri jrng
blek p ruma..smpai mhkmah jtuh kn tnggungan kmi adik brdik dgn ayh
sye..mak sye blek kmpung dia..dan bermula hdup kmi hdup dgn ayh..msa tu
ayh kerap pkul lg kmi..sye nk mntak duit yuran skola asik d tangguh
je..smpai pengetua bg amaran da x byar yuran..pengetua pggl ayh sye tp
ayh sye x nk dtg..

ayh sye mmg msa tu xda duit smpai duit tabung yg sye
simpan dia ambl..sye pun brhasrat nk benti skola..nk brkeja utk ringan
kn beban ayh..ayh pun stuju..msa tu yg skola kakak dgn adik laki sye tu
je yg tggl..sye pun cri krja d restoran..dpt krja gji sbulan 200 mkn
mnum free smpai kenyang..sbb x ckup umur tu la bg gji 200..mse tu umur
sye 15thun..sye benti skola tu esok nye tu da pmr..trpksa sye berhnti
skola jgk..sye krja ctu blek dr krja tba2 ayh tduh sye2 bkn krja sye
prgi kluar dgn laki2 d luar..ya allah skit hti sye d fitnah mcm tu..

dia
men tduh je sye mcm tu..smpai sye d pkul lg..mlm tu ayh bwa prempuan
umur nya tu sbya dgn umur sye..ayh sye ckp ni mck kmu nti dia tlong jga
kmu mksud ayh sye dia jd pembantu d ruma..kmi pun prcya la..mlm tu sye
dgn kakak sye tdak tdur..sbb kmi nak intai btul ke tu pembantu ruma tau
tu gf ayh sye..sye nmpk pmpuan tu msuk blik ayh sye dgn pkai kain srung
je d bdan..

pembantu ke mcm tu.?? Esokan hri nya kmi pun tya ayh..spa
prmpuan tu knpa dia tdur smlm d blik ayh..ayh pun mngaku la yg pmpuan tu
gf dia..mmg skit hti sye mse tu..sye trun je krje..sbulan da sye kerja
dpt la gji..tba2 ayh sye sruh brhnti dia ckp x da msakn d ruma..pas2 sye
nk ambk gji sye bos sye ckp ayh sye da ambk gji sye tu awal pg lg..ya
allah apa nk jd dgn ayh sye mmg sye menangis je msa tu..kakak sye pun
tgh hadapi pmr..lpas pmr kakak sye pun nk benti..dia bgtau ayh sye yg
kptusan pmr dia tu akn kluar dkt skola lain..

skola dkt kmpung mak..bila
da kluar kptusan kakak sye pun blek kmpung la trus da x blek2 p ruma
ayh..sye kol kakk sye knpa bg tggl kn sye kt cni..menangis sye d buat
nya..kakk sye ckp dia x than tggl dgn ayh..dia nk tggl dgn mak..sye pun
trfkir nk lari dr ruma..kul 8 mlm tu sye lari wktu tu ayh sye tgh
mndi..adik laki sye tye sye nk p mna..sye ckp akk nk lari dik..jgn bgtah
ayh..menangis adik sye dia pun nk ikut lari dgn sye..sye ckp jgn dik
akk x ckup duit nk bwa adik..ni pun ckup2 tmbng mau blek tmpt mak..sye
tggl kn ruma tu cpt2..

mlm tu bas xde da..tp nsib ade kreta tu benti dia
sruh sye naik tumpang kreta..sye mntak dia hntr sye prgi tmpt krja
restoran sye tu..sye lpak kt ctu smpai pg..pg nya tu bru sye blek tmpt
mak..mmg sdih sye bg tggl adik sye kt cna..smpai 1 ari tu adik sye bgtau
yg ayh sye kna sawan..trkjut sye..mngkin tu blasan dr allah sbb buat
kmi mcm ni..ayh sye merayu sruh kmi blek dgn dia.

.kmi mmg tdak mau sdh
tggl dgn ayh..sye pun krja la d kl cri duit lbih..ikut ejen2..mak pun
ikut krja kt kl..msa tu sye lngsung x contct ayh sye da..sye duk kt kl
smpai skrg sye suda berkhwin dgn plihan sye..crita nya pnjng lg tp pnat
da tgn sye taip ni..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!