Home / Cinta / Babak Filem Porno Yang Sebenarnya Berlaku Di Alam Nyata

Babak Filem Porno Yang Sebenarnya Berlaku Di Alam Nyata

BAYANGKAN situasi ini: anda ditugaskan di suatu tempat dan bertemu dengan seseorang yang tidak anda kenali. Semasa rancak berbual,  tiba-tiba terbit satu perasaan suka kepadanya. Anda tidak bertepuk sebelah tangan dan anda berdua mulai menggoda antara satu sama lain. Babak akhirnya, terus bermesra bagaikan pasangan suami isteri meskipun perkenalan tersebut terlalu singkat.

Sedutan babak bagaikan filem lucah Hollywood ini mungkin disangka tidak logik, namun sebenarnya tak mustahil berlaku di alam realiti.

Kami kongsikan pengalaman beberapa orang lelaki yang tewas selepas digoda dalam saat-saat paling tak diduga; iaitu di tempat kerja

Pengalaman mereka disiarkan laman web Mobile Likerz:

1. Penghantar Piza

Sepanjang 3 tahun sebagai penghantar piza, pelbagai pengalaman telah saya lalui. Tapi yang paling manis tentulah yang satu ini.

Saya ditugaskan menghantar pesanan seorang pelanggan wanita ke rumahnya. Ketika tiba, dia menyambut kedatangan saya di muka pintu dengan pandangan menggoda yang memanah jiwa kelakian saya.

Kemudian, dia berkata bahawa dia mahu add saya di Facebook, namun saya menolak kerana tiada akaun sosial itu. Namun, saya menulis nombor telefon saya di belakang resitnya.

Saya terus beredar dan tidak beberapa lama, dia tidak henti-henti menghantar mesej berbaur lucah kepada saya. Dia turut mengajak saya untuk ke rumahnya. Kalau ikutkan hati, hendak sahaja saya patah balik dan lupakan pesanan pelanggan lain pada saat itu juga. Namun, saya katakan kepadanya untuk bersabar sehingga syif saya tamat.

Malam itu, saya menghabiskan masa di dalam bilik tidurnya. Kami bermadu kasih…macam mimpi!

2. Pemasang Kabel TV

Saya bekerja sebagai pemasang kabel bagi sebuah syarikat penyiaran swasta. Pada suatu hari, saya dihantar untuk menjalankan kerja pemasangan di rumah seorang klien perempuan berbangsa India.

Pada pandangan pertama, dia memang cantik orangnya. Namun yang peliknya, sepanjang saya berada di rumahnya, dia hanya memakai jubah tidur dan sentiasa memberikan pandangan menggoda kepada saya. Saya terpana dengan lirikan matanya, namun momen itu terhenti apabila dia menerima panggilan telefon daripada seseorang.

Mereka bergaduh di dalam telefon seketika dan saya dapat agak pemanggil itu mungkin bekas teman lelakinya. Dia memutuskan panggilan dan meminta maaf kepada saya kerana terpaksa menahan telinga mendengar amukannya dalam perbualan telefon tadi. Kemudian, wanita itu mula bercerita tentang dirinya sambil menemani saya siapkan kerja. Daripada perbualan itu, dia mengakui bahawa minatnya lebih cenderung terhadap lelaki Melayu.

Sebelum pulang, saya tanya jika ada apa-apa lagi yang saya boleh bantu. Dengan senyuman manja, dia menyuruh saya merapati dirinya sebelum meraba-raba kemaluan saya, Dia tahu apa yang dia lakukan dan saya membiarkan sahaja ‘cabulan’nya.

Setelah klimaks, baru kami berdua tersedar apa yang kami telah lakukan. Dengan tergesa-gesa saya menyarung kembali seluar dan dia telah memberitahu saya bahawa dia sebenarnya sudah berusia 43 tahun dan mempunyai seorang anak lelaki sebaya dengan saya!

Itulah kali pertama dan terakhir kami berjumpa. Kami langsung tidak berhubung selepas kejadian itu kerana saya rasa janggal untuk meminta nombor telefonnya. Yelah, sebaya dengan mak sendiri kan.

3. Tukang Paip
Ceritanya, ayah tiri saya yang kena goda.

Beberapa tahun lepas, sinki di dapur rumah ibu saya rosak dan ibu telah menghubungi tukang paip untuk selesaikan masalah itu. Ingatkan bila dah siap betulkan sinki tu, takkan jumpa lagilah tukang paip tu.

Alih-alih, setiap hari dia datang ke rumah!

Masuk minggu yang kedua, saya pun tanya pada ibu,“Kenapa tak ganti je sinki tu dengan yang baru? Bosanlah asyik tengok muka tukang paip tu je hari-hari,” tanpa saya sedar yang dia bakal jadi bapa tiri saya tak lama selepas itu….

4. Pekerja Bank

Semasa masih menuntut di IPT, saya akan pulang ke rumah ibu bapa dan bekerja setiap kali cuti musim panas.

Nak dijadikan cerita, pada suatu hari buku cek saya telah habis digunakan dan perlu diganti dengan yang baru. Semasa berada di bank, saya telah diarahkan untuk pergi ke sebuah kaunter yang dijaga oleh seorang perempuan.

Daripada penampilannya, saya tahu dia pasti lebih tua daripada saya, tapi rupanya menyejukkan mata. Tambah-tambah lagi apabila melihat dia tersenyum manis menyambut kedatangan saya.

Sementara menunggu buku cek saya siap, kami berbual-bual kecil tentang diri masing-masing. Dia tinggal di kawasan berdekatan, baru sahaja konvo dan ini kerja tetap pertamanya selepas tamat pengajian.

Makin lama bersembang, kami masing-masing faham sendiri yang kami berdua sememangnya serasi bersama. Oleh kerana masa sudah hampir pukul 5 petang, dia bertanya jika saya mahu minum-minum selepas tamat waktu kerja. Saya anggukkan kepala tanda setuju dan tak tahu macam mana, babak akhirnya adalah kami berdua kepenatan di dalam kereta dan dia nyenyak tidur di dalam dakapan saya.

Sejak itu, sepanjang musim panas kami atur ‘temu janji’ di parkir kereta berhampiran bank tempat dia bekerja.

5. Ibu Kawan Baik

Pengalaman pertama saya digoda wanita bukanlah dengan seseorang yang seusia dengan saya, tetapi ibu rakan karib saya sendiri!

Ketika itu, saya ingin menghadiri majlis perkahwinan kawan saya yang berlangsung di luar negara. Oleh kerana saya lakukan persiapan semua di saat akhir, saya gagal untuk tempah bilik hotel. Jadi, kawan saya pun mengajak saya untuk bermalam sahaja di rumah ibunya yang merupakan seorang janda.

Walaupun saya hanya pernah bertemu dengan ibunya dua kali sahaja sebelum itu, oleh kerana terdesak saya pun setuju sahaja.

Malam itu, selepas semua orang pulang ke hotel masing-masing, saya dan ibu rakan saya tinggal berdua di rumah tersebut.

Tidak mahu dianggap kurang ajar, saya pun berbual-bual dengan wanita separuh abad itu untuk menemaninya sebelum tidur.

Tak lama kemudian, kami berasmaradana di atas sofa di ruang tamu, sebelum tangan saya ditarik olehnya ke bilik tidur.

6. Jurureka Dalaman

Semasa zaman belajar, saya tinggal di luar kampus. Semasa baru pindah ke rumah itu, tuan rumah kami telah menggunakan khidmat seorang jurureka dalaman untuk memasang bidai tingkap.

Gadis yang ditugaskan untuk memasang bidai di bilik saya seorang yang comel, mudah mesra dan manja. Ketika sibuk bekerja, dia bersembang-sembang dengan saya yang ketika itu sedang duduk di bucu katil.

Kami saling menggoda antara satu sama lain, sehinggalah dia letakkan dril dan pemutar skru ke lantai dan perbualan rancak kami bertukar kepada bunyian lain.

Namun, kemesraan kami tidak berakhir di situ. Kami manjadi pasangan kekasih selama beberapa bulan selepas itu sebelum putus cinta.

7. Juruteknik IT

Sebagai pembantu IT di sebuah syarikat terkemuka, saya sentiasa menjadi rujukan staf terutamanya perempuan untuk bertanya perihal komputer mereka. Sudah nama pun lelaki kan, saya selalu bergurau senda dan bertepuk tampar dengan staf wanita di situ untuk mengusik mereka tetapi tak pernah lebih daripada itu.

Pada satu hari, saya didatangi oleh penyambut tetamu pejabat tersebut. Setelah siap membantu menyelesaikan masalah komputernya, dia menyuruh saya masuk ke bilik yang menyimpan mesin pengecop surat.

Tiba-tiba, dia ikut sekali saya masuk ke dalam dan terus mencium bibir saya penuh ghairah, selain daripada ‘aktiviti’ menyeronokkan yang lain. Sejak kejadian itu, kami seringkali ke bilik server untuk melempiaskan rindu dendam yang terpaksa diperam seharian di pejabat.-mynewshub.cc

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *