Home / Masalah sosial / Gadis melayu belanja video “buah ranum ” di facebook jadi tular

Gadis melayu belanja video “buah ranum ” di facebook jadi tular

Gadis melayu belanja video "buah ranum " di facebook jadi tular
Gadis melayu belanja video “buah ranum ” di facebook jadi tular

Gadis melayu belanja video “buah ranum ” di facebook jadi tular  -Bulatnya buah ranum anak dara sorang ni. Disebabkan buah ranum awek ni, ramai jejaka tak keruan dan tak senang duduk bila tengok video ni.

Lelaki mana yang boleh tahan bila tengok buah betik ranum macam ni, buah-buahan segar yang dijual kat pasar pun tak ranum macam ni tau tak.

Apa nak jadi ni wehh. Anak dara Melayu dengan bangga dok tayang buah ranum untuk jadi tatapan umum. Dah macam sekumpulan minah-minah pelacur yang menunggu pelanggan je gaya dorang bergambar ni, mana satu pilihan hati korang kalau diberi pilihan nak dijadikan isteri kedua??

Tak guna hantar anak belajar tinggi-tinggi kalau anak dara pun tak reti nak jaga maruah diri dan keluarga, dah macam meminta diri kena rogol ja cara berpakaian.

Bila anak dara Melayu perasan nak jadi macam minah saleh, pakaian dan cara hidup pun nak ikut macam minah saleh. Bersosial sana sini, bertukar-tukar lelaki. Kat luar negara yang gaya hidup bersosial lagi teruk dari kita pun, jarang ada kes buang bayi.

Budaya dorang lain sebab anak luar nikah tu dah jadi satu kebiasaan untuk mereka. Anak-anak dara Melayu nak bersosial mengalahkan minah saleh, bila dah mengandung dan bersalin.

Anak dibuang kat merata tempat. Ada yang sampai sanggup bunuh anak sendiri sebab nak tutup malu

Dah macam anak ikan pun ada minah-minah ni, harap muka cantik tapi bodoh buat apa. Cantik kat dunia, terbakar kat akhirat nanti. Hawau betul kalau ada anak perempuan macam ni, asam keping murah.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!