Home / Masalah sosial / gadis melayu tunjuk payudara di facebook jadi tular

gadis melayu tunjuk payudara di facebook jadi tular

punca gadis melayu rosak akhlak

sejak banjirnya lama media sosial seperti facebook, whatsapp, we chat kita dapat melihat bertapa hancurnya akhlak anak melayu hari ini. jika di hayati perkara ini berlaku di sebabkan beberapa faktor antaranya

kurang kasih sayang daripada ibubapa

menurut kajian anak-anak perlukan kasih sayang serta layanan ibubapa. mereka perlu dikawal dan dipantau serta nasihat oleh ibubapa. perkara ini juga telah dinyatakan dalam Al-quran cara mendidik anak mengikut umur yang sesuai.

namun disebabkan kesibukan ibu bapa yang bekerja mencari nafkah anak-anak ini terabai yang mencari seseorang untuk berkongsi masalah dan mencari kekebasan luar jadi tidak hairanlah mengapa anak-anak melayu hari ini semakin rosak akhlak.

pengaruh video lucah dan perasaan ingin cuba

hari ini anak-anak kita terlalu mudah untuk dapatkan video lucah boleh dikatakan hampir 90 % telefon bimbit remaja masakini mempunyai video lvcah apabila mereka menonton video ini timbul perasaan ingin mencuba jadi mereka akan mencuba apabila berjumpa

pengaruh rakan sebaya

pernahkah anda mendengar jika berkawan orang baik kita akan jadi baik jika berkawan dengan orang jahat kita pasti akan jadi jahat. iya perkara ini sangat benar kerana keseronokan berkawan mereka pula dicabar untuk melakukan sesuatu hingga tergadai maruah diri.

itu antara punca berlakunya masalah remaja hari ini. ikuti perkongsian dibawah yang diambil sumber utaranews.com perkosian masalah remaja perempuan yang pamerkan payudaranya di facebook. maaf video tak dapat disertakan

Bulatnya buah ranum anak dara sorang ni. Disebabkan buah ranum awek ni, ramai jejaka tak keruan dan tak senang duduk bila tengok video ni.

Lelaki mana yang boleh tahan bila tengok buah betik ranum macam ni, buah-buahan segar yang dijual kat pasar pun tak ranum macam ni tau tak.

Apa nak jadi ni wehh. Anak dara Melayu dengan bangga dok tayang buah ranum untuk jadi tatapan umum. Dah macam sekumpulan minah-minah pelacur yang menunggu pelanggan je gaya dorang bergambar ni, mana satu pilihan hati korang kalau diberi pilihan nak dijadikan isteri kedua??

Tak guna hantar anak belajar tinggi-tinggi kalau anak dara pun tak reti nak jaga maruah diri dan keluarga, dah macam meminta diri kena rogol ja cara berpakaian.

Bila anak dara Melayu perasan nak jadi macam minah saleh, pakaian dan cara hidup pun nak ikut macam minah saleh. Bersosial sana sini, bertukar-tukar lelaki. Kat luar negara yang gaya hidup bersosial lagi teruk dari kita pun, jarang ada kes buang bayi.

Budaya dorang lain sebab anak luar nikah tu dah jadi satu kebiasaan untuk mereka. Anak-anak dara Melayu nak bersosial mengalahkan minah saleh, bila dah mengandung dan bersalin.

Anak dibuang kat merata tempat. Ada yang sampai sanggup bunuh anak sendiri sebab nak tutup malu

Dah macam anak ikan pun ada minah-minah ni, harap muka cantik tapi bodoh buat apa. Cantik kat dunia, terbakar kat akhirat nanti. Hawau betul kalau ada anak perempuan macam ni, asam keping murah.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!