Home / Kisah Tauladan / gurauan bodoh-“abang sayang nak lari sayang dah xnak dan xboleh hidup lagi dengan abang”

gurauan bodoh-“abang sayang nak lari sayang dah xnak dan xboleh hidup lagi dengan abang”

Assalamualaikum admin tolong hide profile saya.

Saya nak bercerita berkenaan suami saya, sebenarnya beberapa hari yg lalu suami saya outstation selama sebulan kat Kelantan saya pulak kat t’ganu saya bergurau dengan dia saya cakap “abg syg nak lari syg dh xnak dan xboleh hidup lagi dgn abg”

sebab mase ni tgh merajuk n layan perasaan faham²lah prmpuan jenis spesis xpuas hati tp saya xserius pon mase tu saya ade je dekat rumah, suami tak balas chat sya..

Tup2 pukul 3pagi suami balik buka pintu bilik, saya baca ayatul kursi takut² benda lain ke ape tp ye mmg suami sya sya pegang tangan dia sejuk sangat sy pelik sekali tgok Ya Allah basah habis baju sluar suami sya siap buat muka sedih, dia cakap “knp syg cht abg mcm tu syg tau tak abg risau..

abg balik naik motor je yangg dgn ujan lebatnya lagi slama perjalanan 2 lbh tu abg kena ujan syg tau tak?” Ya Allah hanya Allah je tau betapa menyesalnya sya buat mcmtu pd suami saya ,

lpstu suami sya minta dipeluk katanya sejuk n mnta dimandikan sekali (sempat lagi dia mengatal)

 

tpi memang menyesal lah dan sya takkan buat mcmtu lg pd suami saya bayangkan suami sya naik motor tgh malam dr Kelantan ke Terengganu hanya disebab kan risau kan sy?

 

semoga suamiku dan Allah mengampuni dosa² ku dan redha pdku. Hargailah suami anda.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!