Home / Info wanita / isteri ku dah habis pantang 40 hari…Tapi dia menolak untuk bersama. Katanya tak selesa.

isteri ku dah habis pantang 40 hari…Tapi dia menolak untuk bersama. Katanya tak selesa.

Salam min, isteri ku dah habis pantang 40 hari.

Tp dia menolak untuk bersama. Katanya tak selesa.

. dah lama aku puasa min. Dari dia mengandung nak masuk 8 bulan..

kalau x mampu bg nafkah batin bg tau awal2. Aku kawin sorang lg.

Tiada alasan nak tolak ajakkan suami kecuali dtg kotor.. tak nak masuk syurga ke?-krt

antara komen netizen yang membacanya

Nurazlin Kamarozaman Bukan isteri x sudi, tp rasa takut dan seriau tu masih ada.. bayangkn tmpt tu berjahit.. nk lg yg beranak 1st baby.. lg la rasa takut.. nk kencing pun seriau.. nk buang air besar pun takut.. harap awak sbg suami faham.. jgn sbb kn hal ni awak cari alasan nk kawen lain.. x munasabah betul.. kejam tau x..

Bg isteri pulak, boleh gali ilmu.. tanya ustazah cara alternative utk layan suami walau kita dlm pantang atau dlm haid.. in sha allah ada caranya.. wallahualam..

 

Nor Hazima Ko ingt senang ke jd perempuan? Akal mn akal? Sabar la ckt bro. Nie org br lpa pntang ko dh ktagih. Bila xdpt,alasan nk khwe lain. Bila dh dapat bsama nt gatal buang dlm nt perempuan jgk yg merana. Bdn nk pakai lm la bro.

Naa O Man Pntng ng suami 100 ari…Ko nk pakai bini ko lame..sabar la..kasi semua pulih..Nnt ari2 ko nk tibai pn xper…ckt2 nk kawin lain…aku balon ko ng rotan baru tau..

Remyanie Dhani Bang walau pn dh lepas hari (40) tp rase ngilu tu maseh ade… Luke luar dah smbuh tp dlm kite xtahu…
Sye pantang smpai 3 bulan bang… Betl2 jage dlman…
Nk paki lame bkn sekejap…
Kang xsedap ckp salah kan bini…
Mcm nie pn ade niat nk kwin lain hurm
Ape salah nye kau sabar… Bini kau menanggung kesakitan nk melahir kan… Kene jahit lagi… Tp mcm nie lak kau buat dye…. Hurm

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!