Home / JENAYAH / jantan miang-duda 61 tahun cuba be3rma1n dengan budak OKU hanya gosok guna jari

jantan miang-duda 61 tahun cuba be3rma1n dengan budak OKU hanya gosok guna jari

Assalamualaikum admin..aku nk minta pendapat dan pandangan warga krt berkenaan masalah yg aku hadapi..

Rumahtangga aku tkda masalah..ni berkaitan dgn adik aku..adik aku ni OKU..cacat pendengaran,bisu & buta sebelah mata..umur 35thun..semenjak arwah mak meninggal 7 thun lpas..adik dijaga oleh mak saudara di kampung dkt pantai timur..bapak aku plk dh mninggal semenjak umur aku 9 thun..skrg umur aku 43 thun..kiranya kami ni yatim piatu la..adik beradik 4 org..adik aku oku sorang je pompuan..yg lain semua lelaki termasuk aku..aku yg sulung..

 

Dulu diaorg yg nk sgt ambik jaga adik aku tu..mgkin diaorg tk harapkn aku dgn bini aku jaga adik aku..aku ingatkan diaorg jaga adik aku elok tkda masalah..tk sangka raya haji lepas aku blk kampung..terbongkar 1 rahsia..terjadi depan mata aku plk tu..adik aku dgn bapa saudara (suami pda adik arwah mak aku,adik mak aku pun dh mninggal,kiranya bapa saudara aku ni duda,dduk johor hanya blk kampung bila cuti raya puasa & raya haji sja)..depan mata min oiii,aku nmpak adik aku kluar dari bilik pakcik aku tu..pkul 12.30 tghmlm..pakcik aku tido bilik tingkt atas,tingkat atas ada 3 bilik kira pkcik aku sorang je yg dduk kt atas..kmi anak beranak tido kt ruang tamu bwh..msa kejadian dpn mata..aku tggu kt tingkat atas dan mnyorokkn diri dlm 10 minit..tggu punya tggu..aku dgr pakcik aku masuk bilik air dr dlm bilik dia..mmg dgr bunyi air dr bilik air..dan tk sampai 2 minit adik aku plk trus meluru keluar dr bilik pkcik aku dan trus meluru msuk bilik air tingkat bwah..ko rasa???

 

Aku dh tak boleh nk pikir..terus bwk adik aku pegi balai buat report dan pegi hospital buat chekup tnpa berbincang dgn sedara mara yg lain dan pkcik aku pun tk thu aku bwk adik aku tu..doctor beritahu ni bkn pertama kli jadi…dh berkali2…kiranya tiap kli pakcik aku blk kampung..diaorang buat benda tk elok ni..tapi yg buat aku terasa hati,mak saudara aku sikit pun tknk bela adik aku..lgi menyalahkn adik aku..siap sruh aku tarik balik report..kononnya malu polis dtg umah..taknak nanti sampai putus saudara dgn family pakcik..ko dh tahu perangai org tua tu mcmtu..lgi ko nak berpihak pada dia..sikit pun ko lgsung tk sokong apa yg kami buat..ko lepas tangan..sampai sruh adik aku yg oku ni blk dduk dgn aku…

 

Skrg ni adik aku dduk dgn aku..aku tkda masalah utk jaga dia..mmg Tuhan tu nk tunjukkn pda aku semuanya..patut la tertangguh2 kmi nk bertolak blk..rupanya ada hikmah..rasanya klau aku tk blk kampung kli ni..mmg benda ni akan berterusan sampai bila2..patut la tiap2 thun rajin blk kampung..raya puasa,raya haji..rupanya ada niat lain..sebenarnya 5 thun lpas lgi aku dh syak benda ni tp cuma tkda bukti..tk sangka kli ni Tuhan tunjukkn semuanya..

 

Aku sikit pun tk salahkan adik aku..dia OKU..nak ikutkan dia tk tahu pun bab2 seks ni..dia tahu pun sebab org tua tak sedar diri yg ajar dia..ye adik aku dh tentu bernafsu..sebab ko yg dah ajar buat benda tk elok tiap2 kli ko balik kampung..ko patut ada rasa malu dgn apa yg ko dah buat..ko waras lagi..takkan la adik aku yg oku tu pn ko nak try..ingatkn duda bertahun2 dh tkda nafsu nk khwin lgi dh..rupanya msih gatal miang lgi tk padan dgn umur dh 61 thun tu..bila dh terbongkar mcmni..ko nk belit cerita plk..kononnya pkai jari je main gosok2 je..tk jolok masuk dlm pun..takpelah laporan perubatan semua dh ada..tunggu jelh polis buat siasatan

 

Mula aku pikir nak khwinkan je adik aku dgn pkcik tp bila pikir pjg aku tkut pkcik buat adik aku sbagai hamba plk..skrg ni klau aku truskn dgn report aku,dah tentu aku putus hubungan dgn mak saudara dan pkcik aku..klau nk bgi diaorg khwin,aku tk sanggup tkut adik aku menderita lpas kwin..

 

P/S:aku dh minta kerjasama dari pkcik aku utk dptkn alamat lengkap umah dia utk polis buat siasatan tp pkcik aku tknk bgi kerjasama..aku mlas nk viralkn muka org tua tu..yg aku thu dia tinggal di Taman Rinting Pasir Gudang Johor..ada ke warga KRT yg tinggal berdekatan sana?kot la boleh bantu aku cari alamat org tua ni…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!