Home / dunia hiburan / Sampai Menangis Hazama dengar Usop mentor nyanyi ku relakan jiwa dan asal kau bahagia!

Sampai Menangis Hazama dengar Usop mentor nyanyi ku relakan jiwa dan asal kau bahagia!

 

 

 

Sampai Menangis Hazama dengar Usop mentor nyanyi ku relakan jiwa dan asal kau bahagia!

Tak tahan wei memang best giler beb. Rugi oh kalau tak tengok video ni dan dengar nyanyian usop yang memang terbaik lah bila dia nyanyi lagu ku relakan jiwa dan asal kau bahagia ni

. Aku sendiri pun memang tak tahan wei macam aku pulak rasanya watak dalam lagu tu dengar usop ni nyanyi mendalam betul lah. Cuba korang dengar baik baik kalau korang tak caya.

Memang mendalam lah nyanyian si usop ni. Cepat tengok dan dengar yang terbaik dari usop mentor ni. Share ok kalau suka.

http://www.dharian.com

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!